Post by rextsolanamkoi on Mar 9, 2022 16:08:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Drops: Leer Russisch ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Drops: Leer Russisch IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ echt geld gratis ▞▞▞
▞▞▞ Drops: Leer Russisch 2022 version ▞▞▞
goed voor 5 minuten
Makkelijk om mee op te schieten. Ik kijk uit naar meer lessen. Zal waarschijnlijk kijken naar kopen.
het spel van drops is goed Ik spreek graag Russisch, maar ik begin het onder de knie te krijgen, dus later doe ik het graag op elk moment in de ochtend, de middag en de avond dit spel is de bom Ik hou er zo van
Het is een geweldige app en zeer goed ontworpen, maar misschien een beetje duur?
Ik ben dol op de app, maar heb al enkele maanden een probleem met het niet laden van de foutmelding bij geluidsbestanden. App is up-to-date. Ik heb de premium-versie gekocht. App en jaarabonnement heeft geen zin zonder de geluidsbestanden. Community-ondersteuningspagina werkt niet meer en wanneer ik probeer contact op te nemen met de hulp van de app, gebeurt er niets en wordt ik gewoon teruggestuurd naar de onderwijspagina van de app. Help alstublieft.
Învățați rusă și chirilic Educație axw
best een handige app, het helpt je wat vaardigheden op te bouwen, terwijl het je ook niet ontmoedigt om een dag te missen (*kuch* *kuch* duolingo) probeer het eens, en als het is.jouw kopje thee, koop de jongens hun premium abonnement ook, misschien gaan ze aan nog meer dingen werken
meest natuurlijke methode ooit!!! Ik ben verslaafd. Ik ben al een basis Russisch spreker, het vult de hiaten in mijn kennis & met het juiste Cyrillisch.
Een van de beste apps om talen te leren. Alle categorieën zijn zeer gestructureerd, gemakkelijk te begrijpen en bovenal heeft het een grote verscheidenheid aan woordenschat zodat je je niet zult vervelen. Het enige probleem dat ik heb gevonden, zoals sommige mensen in de opmerkingen zeggen, is echter dat je minder tijd hebt, wat 5 minuten gratis per dag is. Ik vind dat je er in ieder geval 10 moet hebben, maar dit is natuurlijk mijn mening. Hoe dan ook, als je gemotiveerd bent en niet stopt met drops kun je veel verbeteren!
Ik vind het tot nu toe leuk, maar wou dat we meer dan 5 minuten gratis per dag konden doen
Een echt goede app. het is gemakkelijk te gebruiken en je leert snel.
De stem is vervelend.
Uitstekend om op een leuke manier woorden te leren. De lessen zijn kort en geconcentreerd, wat tijd geeft voor een persoon om de stof in zich op te nemen. Enige klacht is dat één melding op het door de gebruiker ingestelde tijdstip voldoende is. Geen behoefte aan meerdere meldingen.
Maar zo ver. Lijkt goed
De advertenties zijn niet storend - ze verschijnen aan het einde van een les, dus dat is goed getimed. Over het algemeen is de app effectief. Ik zou echter willen dat de Cyrillische tekens zowel hoofdletters als kleine letters bevatten (deze zijn in sommige gevallen behoorlijk verschillend). De Romeinse fonetische notatie is een beetje verwarrend - d.w.z. zowel e & ё worden fonetisch beschreven als "e", hoewel ё een "yo"-geluid maakt en e een "ie"/"iye" -geluid maakt. Ik weet niet zeker waarom й wordt beschreven als "j", hoewel dat misschien gewoon onwetendheid is.
Snel als flashcards en heeft stemmen om te laten zien hoe je slechts 5 minuten per dag gratis kunt spreken, maar een essentieel hulpmiddel voor beginners. Al 10 woorden in het Russisch geleerd in minder dan 5 minuten. Ik kan niet wachten om met een paar vrienden uit mijn jeugd in hun moedertaal te kunnen praten.
deze app is een leuke manier om een taal te leren, zoals een spel, en kan een beetje gemakkelijk doen als je tijd hebt
Goede app maar 5 minuten is te weinig.
De app is erg leuk om te gebruiken en snel. Het enige probleem dat ik had, was dat ik niet met het alfabet kon beginnen zonder te betalen. Anders is de app echt leuk om te gebruiken en ik raad het aan.
😉
leuke manier om te leren
Geweldige manier om een nieuwe taal te leren. Dit maakt het gemakkelijker om te praten met vrienden die geen Engels spreken.
Succ
het is zoveel gemakkelijker te gebruiken dan de meeste andere onderwijs-apps, en de 5 minuten per dag zijn geweldig omdat je geen time-out van je dag hoeft te nemen.
Learn Russian Language, Script Haridus tpzv
Ben tot nu toe echt dol op dit concept! woordenschat kan het moeilijkste deel zijn om vloeiend te worden, en is gemakkelijk te vergeten. Ik zou echter willen dat de app een soort van beoordeling had om te meten welke kennis je al hebt. Soms zijn "beginner" en "gemiddeld" niet specifiek genoeg. Over het algemeen is de app echter best nuttig.
Ik heb bijna 4 jaar Russisch gestudeerd en heb veel problemen gehad, met een Engelse achtergrond. Deze app is een heerlijk verfrissende manier om nieuwe woordenschat te leren en hun lidmaatschapspercentages zijn ook erg goed. U kunt het echter ook gratis gebruiken.
World Football League ስፖርት gjf
Geweldige applicatie. U kunt ook kiezen tussen het Cyrillische en Latijnse alfabet.
Fantastische app!! Spijtig dat je om de 9 uur maar 5 min. krijgt want anders is het 10 euro per maand. Anders 5 sterren!!
prachtige applicatie. het is meer een spel dan leren
Yupp, ongeacht of sommige woorden meerdere betekenissen hebben, maakt me in de war, maar over het algemeen is deze app absoluut geweldig om nieuwe talen te leren: basisinterface, gemakkelijk te gebruiken, ... Het helpt je veel voca te verzamelen voordat je complexe grammatica, woordvolgorde, zin invoert structuur...
Eenvoudig te gebruiken app, leertimer aanpassen, eenvoudig bekende woorden deselecteren. Leuk om te gebruiken.
Net klaar met de eerste proef - lijkt goed voor de basiswoordenschat